a többi

(no)comment(s)

  • kaloz: De, a legjobb. Latod, en micsoda muvesz vagyok. (2009.12.10. 09:29)
  • petibétmen: fortyogjon csak a saját levében. simán azon gondolkodom, h visszaállítom az egészet, szarok a fejé... (2009.11.09. 17:58) rg is back in action
  • kaloz: Szerintem verd meg, szerintem. (2009.11.09. 17:57) rg is back in action
  • kaloz: CSUNYAAAAAA! CSUNYAAAAA! (2009.11.09. 17:51) fotós mocsok (szöveg)
  • kaloz: Pff, ahhoz uj fotokat is kellene feltolteni es nemcsak Faszbukra, hogy sok view-d legyen, nem tudt... (2009.09.14. 22:38) flickr
  • Utolsó 20

lightpainting

2008.06.21. 21:01 petibétmen

 előhívtam 8 tekercs filmet. elég nagy munka volt, van közte olyan tekercs amit még januárban fotóztam el. 10et is hívhattam volna, de a plussz kettőhoz már nem volt erőm (bocs nikol). a szkennelés sem kicsi meló.

 az egyik, általam leginkább várt tekercsről kiderült, h tökszar, nemtom mé (ill sejtem, a mamiya-420ex házasság nem olyan zökkenőmentes mint gondoltam). a nagy részét jelentősen túlhívtam, ami miatt a tónusokat elég macerás helyre hozni, különösen azoknál a képeknél, ahol a megvilágítás lapos, pl felhős ég (a kontrasztos képeknek még jót is tehet egy kis túlhívás). mindegy.

 a lényeg az, h a képek nagy része kibaszottul szar. itt szopok velük napok óta, és alig van köztük jó bazdmeg. a faszom kivan. itt van fél tonnányi fotófelszerelés, és a kibaszott lustaságom meg faszságom miatt nem tudok kiszarni 10nél több értelmes szájbakúrt képet 8 tekercsből bazdmeg. egyik szar jön a másik után. a faszba má. mi a faszé nem tudom megjegyzni, h a hp5 kültérre nem jó! a mamiyáról csak állványről fotózunk bazdmeg! nem kell minden fost túlhívni! hogy nem lehet csakúgy ukmukfuk kattogni, a kurvaéletbemár. a kibaszott lustaságom miatt nem megyek a kibaszott értelmes képek után. a faszom kivan. a kibaszott hócipőm megtelt azzal, h senkit nem találok akit értelmesen fotózhatnék, vagy akivel értelemsen fotózhatnék basszamegmár a fasz. fogjá meg egy embert bazdmeg, ültesd le a nagymamiya elé, lődd pofán a szájbakúrt vakuval bazdmeg, aztán örüjjé. ne kézből rohánáljá a szegedi mezőn egy 5ésfél kilós munstrummal, és sírja h nem tudtad élesre állítani. a faszom belémmábazdmeg. a kurvaéletmegbasszmnáreztazegészfostalicskaszartelepetbazdmeg.

 

ps.: és még az a szájbakúrt szknner is szopatja velem a canon faszát bazdmeg.

2 komment

Címkék: önsajnál ezüst halogenid megy az agy puszild meg a tomporom

A bejegyzés trackback címe:

https://petibateman.blog.hu/api/trackback/id/tr35532714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Á. 2008.06.21. 22:03:32

Én épp ezért nem fotózok mostanában... :)

kaloz · www.kernelpanic.hu 2008.06.23. 13:28:26

Fuuu, mindig rajovok, hogy van meg toled mit tanulni, pedig pölö karomkodas teren azt hittem, májerebb vagyok, respekt! :-)

Amugy, en mennek véled szivesen fotozni, csak ha jol sejtem, nem nagyon leszel aaa kornyeken, es remenyeim szerint en se fogok itthon faszt verni egesz nyaron.
süti beállítások módosítása